- 12 June 2022
- by accountingbox
- Бизнес, Счетоводство
- 908 Views
- 0 Comments
Качественото счетоводно обслужване, освен спазването на законовите изисквания и норми, предполага и едно добро отношение към клиента ползващ услугата. Един счетоводител може да бъде отличен специалист в областта си, с много познания и опит, но ако отношението му към клиентите не е на достатъчно добро, това неминуемо ще доведе до проблем.
В днешния динамичен и забързан свят, умението да предвиждаш ситуации, да вникваш в гледната точка на другите, да си ‚на една вълна‘ с клиента е от ключово значение. Затова считаме, че добрата комуникация между партьори определено е белег на професионализъм, независимо от вида на бизнеса.
И за да бъдем полезни на клиентите си, в този материал сме събрали няколко ‚правила за добро обслужване‘, които прилагаме при работата с нашите клиенти:
Независимо от големината на фирмата ви, обема на продажбите, служителите и прочие, ние ще се отнясяме със съответното уважение и професионализъм към вас и вашата дейност. И признаваме си – очаквакваме да получим същото насреща, защото е важно взаимно да си ценим труда, вниманието, отделеното време и положените усилия.
Затова, ще се постараем да ви обясним и разясним всичко по интересуващите ви въпроси на достъпен език, възможно най-ясно и без да използваме сложни счетоводни термини.
Понякога дори илюстрираме казаното с рисунки… във вид на геометрични и не чак толкова фигури на бял лист хартия. 😉
Можете да ни попитате за разяснение или съвет по всякакви счетоводни, данъчни и осигурителни казуси. Ние ще ви разберем, дори и да не ползвате професионалните термини или точните понятия. А и винаги имаме под ръка лист хартия и моливи 😉
Понякога даваме и ‚непоискани съвети‘, че даже и досаждаме малко с подробностите, но това определено не е с цел да ви покажем колко много знаем. Идеята е вие да сте подготвени в определени ситуации с предварителна информация, и да знаете възможностите и вариантите си за избор. Разбира се не можем да предвидим всичко (да, знаем че сме магьосници, но все пак… 😉), затова считаме, че е по-добре предварително да сте ‚в час‘, когато можем да предвидим събитие или ситуация.
данъчен или осигурителен проблем, ние ще се постараем максимално детайлно да ви дадем информация какви са възможностите ви за действия. Както и ще споделим от нашата професионална гледна точка кое е най-подходящо за вас. Заедно с вас ще обсъдим плюсовете и минусите на различните варианти, така че да сте сигурен във вашия избор за последващи действия.
и документи от ваша страна. Напълно разбираме, че имате много ангажименти и работа по бизнеса си, но текущото предоставяне на данни е единствения начин да разберем ‚на къде духа вятъра‘, да анализираме ситуацията и да ви дадем съвет, ако е необходимо. И да знаете – времето на годишно счетоводно приключване и изготвяне на данъчната ви декларация определено не е момента да разискваме какво е трябвало да направите през изминалата вече година. Тези ‚дела и документи‘ се обсъждат предварително, в началото на финансовата година.
както за нас, така и за клиентите ни. Стараем се по никакъв начин комуникацията и взаимодействието ви с нас да не ви стресира и напряга. Затова ще ви бъдем признателни ако не го причинявате и на нас, с поставяне на задачи ‚за вчера‘ например. 😊
Не забравяйте, че ние сме от вашия отбор и защитаваме вашите интереси. Затова държим на екипната работа, коректността и доброто отношение.