Допълнителни бизнес услуги
- Заявяване и получаване на документи за наличие/липса на публични задължения
- Изготвяне на комплет документи за публикуване на годишни финансови отчети
- Фактуриране – издаване на документи по електронен път
- Интернет банкиране, вкл. откриване и закриване на сметки
- Изработка на образци на платежн документи
- Попълване на форми и комплекти документи за кандидатстване за заем/лизинг
- Попълване на отчетни форми пред БНБ за статистиката на платежния баланс
- Изработка на вътрешни правила за работна заплата
- Изработка на правилник за вътрешния трудов ред
- Изготвяне на графици за сменен режим на работа
- Изработка на фирмен печат
- Куриерски услуги – взимане на документи от офис на клиента
- Напомнящи имейли за предстоящи плащния към държавния бюджет
Административните услуги включват множество дейности, които са непряко свързани с основната дейноста на вашия счетоводен специалист. Те обче отнемат време и ресурси на Вас или Вашия персонал. Затова ние Ви предоставяме възможност тези дейности да бъдат поетиот нас, за да имате Вие време за бизнеса си или за други дейности, осигуряващи развитието на Вашата компания.